חיפוש

עקבו אחרינו

ראשון – חמישי 9:00 – 18:00

שיפור איכות החיים ואנטי-אייג'ינג

בדיוק כמו שטיפולים בטכנולוגיית Oxypro יעילים לחולים עם מצבים מורכבים, הם מועילים לאנשים בריאים המעוניינים לשפר את איכות חייהם.

דוגמה אחת היא ספורטאים המאמצים את גופם באימון מתיש. זרימת הדם המשופרת מאפשרת לפרק ביעילות את חומצת החלב ולהגביר את זרימת החמצן לשרירים בשימוש. הדבר מאפשר התאוששות מהירה והגדלת העומסים, וכתוצאה מכך לשפר את ביצועיי הספורטאי.

גם אנשים שאינם מעורבים בפעילות גופנית מאומצת, מדווחים על תחושת רגוע, שינה טובה יותר ומשפרים את הריכוז והעירנות. בקרב הסובלים מתסמונת העייפות הכרונית, רבים דיווחו על שיפור משמעותי באיכות השינה שלהם, תחושת ערנות לתקופות ארוכות יותר ושיפור באופן תפקודם בחיי היומיום הודות לטיפול בטכנולוגיית Oxypro.

עד כה, טיפולי "אנטי אייג'ינג" לא היו חלק מפעילות המרפאות שלנו. עם זאת, זרימת הדם המשופרת והעובדה שהגוף מועשר בחמצן בעת שימוש בטכנולוגיית Oxypro, עשויות לסייע למבוגרים, קשישים ואפילו נוער לתפקד טוב יותר בחיי היומיום שלהם.

כמו כן, שימוש במשחת Health Cream משפר את מראה העור אצל מתבגרים הסובלים מאקנה וולגריס, מבהיר כתמים בעור, יעיל לטיפול בפטרת עור, והקמטים מתחילים להיות חלקים יותר.

Call Now Button