חיפוש

עקבו אחרינו

ראשון – חמישי 9:00 – 18:00

טיפול בלשמניה (שושנת יריחו)

לשמניה הינה מחלת עור, שמקורה ע"י טפילים המועברים דרך עקיצת זבוב החול. שני זני המחלה המרכזיים בישראל הם לשמניה "מייג'ור" ולשמניה "טרופיקה".

תסמיני המחלה הם נגעים מוגלתיים וכואבים בעור המוכרים גם בשם "שושנת יריחו".

הטיפול הקונבנציונלי בלשמניה ומשך ההחלמה משתנים בהתאם לגודל הנגע, למיקומו ולהיסטוריה הרפואית של המטופל. הטיפול משלב בין טיפול תרופתי, זריקות דרך הוריד והן ישירות לתוך הנגע, צריבה בחנקן נוזלי ועוד. משך הטיפול נע בין שבוע למספר חודשים.

השימוש בטיפולים בטכנולוגיית Oxypro ובמשחת Health Cream לטיפול בלשמניה יעילים בשני אופנים:

  1. כטיפולים תומכים בשילוב עם טיפולים קונבנציונליים – הטיפולים בטכנולוגיית Oxypro, לא מתנגשים עם הטיפולים האחרים ואף מסייעים בקיצור זמן ההחלמה, בהפחתת הכאבים והזיהומים ובהעלמת הצלקות.
  2. כטיפולים יחידים – במקרים של כשל טיפולי ניתן להשתמש בטיפולים בטכנולוגית Oxypro בלבד. גם ללא כל התערבות נוספת, הטיפול יעיל באותם האופנים וניתן להגיע לתוצאות נהדרות רק משימוש במשחת Health Cream ובטיפולים בטכנולוגית Oxypro. 

מוצר הדגל של רשת מרפאות אוזון, הוא משחת "Health Cream" – שפותחה ע"י ד"ר איל עטיאס, ברישיון משרד הבריאות ובה נעשה שימוש מזה כ-20 שנה. מוצר זה מהוה חלק אינטגרלי בריפוי פצעים ונגעים בעור, מקל באופן ניכר על הכאבים ומפחית היווצרות צלקות. בהתאם לכך שימוש במשחה יעיל במיוחד בטיפול בנגעי הלשמניה.  

Call Now Button