טיפול תומך בחולי קורונה

טיפול רפואי מתקדם בזמן המגפה ותסביכיה

במהלך שפעת חזקה וגם בזמן קורונה קשה וסימפטומטית (COVID 19 & POST COVID SYNDROM/ LONG COVID) עם קוצר נשימה קיצוני, אירועים מוחיים, אי ספיקת לב וחולשה קיצונית, הטיפול בטכנולוגיית Oxypro – הוכיח את יעילותו.

בהתמודדות עם וירוס הקורונה, אנו משלבים טכנולוגיה ייחודית זו, יחד עם ויטמינים שונים לרבות ויטמינים C ו-D הניתנים דרך הוריד. שיפור זמינות החמצן בטיפול זה מסייע רבות למטופל הסובל מתסמיני קורונה. הטבה בנשימה, דעיכת השיעול, הפחתה בכאבי השרירים והעלמות החולשה הם המאפיינים הבולטים. שימוש בטכניקות אלו, סייע זה מכבר בהחלמה מהירה של רבים ממטופלנו ושיפר את מצבם הרפואי באופן ניכר עם סיבוכי המגפה.

גם במהלך מגפת הקורונה, עבדו ללא הפסקה והמשכנו להעניק טיפול נאמן, יעיל ומתקדם למטופלים שלנו – במרפאותנו, בביתם ובמידת הצורך בעת אשפוזם.

זאת ועוד, במחקרים רפואיים עולמיים שבוצעו במהלך המגפה דווח כי שימוש בטיפולי אוזון יחד עם ויטמין C נמצא יעיל בטיפול בחולי קורונה עם סיבוכים נשימתיים ואף היה הגורם המרכזי שהציל את חייהם!

עייפות כרונית – שנים רבות אנו מטפלים בהצלחה רבה במקרים של עייפות כרונית. גם לאחר מחלת הנשיקה (EBV, CMV) וגם בעייפות כרונית לא מאובחנת (ולעיתים תחת כותרת של פיברומיאלגיה). עייפות כרונית היא אחד מתסמיני הלונג קוביד אם לא המרכזי שבהם. תוך כדי הסבב הטיפולי הראשון, המטופל מתאושש, כוחותיו מתחדשים, כאביו פוחתים והמטופל חוזר לתפקודים שכבר נואש מלקוות לעשותם.

מדוע הטיפול נחוץ במיוחד כעת לאור המגפה?

✓ מחזק באופן ניכר את מערכת החיסון
✓ משפר באופן משמעותי את תפקודי הלב, הריאות ומערכת הנשימה